Woda do biura – ile to kosztuje? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od pewnego czasu wymaga, aby zapewnić pracownikom stały dostęp do napojów w zakładzie pracy. W związku z tym coraz więcej firm decyduje się na to, żeby wynająć dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego urządzenia? Na co zwrócić uwagę podczas zakupu wody do biura?

Ile zapłacę za wodę?

Co najważniejsze, warto mieć świadomość, że przedsiębiorstwa oferujące dostawę wody z reguły wychodzą naprzeciw oczekiwaniom finansowym, jakie są przed nimi stawiane, dlatego hurtowy jej zakup będzie z pewnością opłacalnym wyjściem. Cena niespełna dwudziestolitrowej butli wody to około dwadzieścia złotych, co jest, trzeba przyznać, bardzo przyzwoitą stawką, jeśli wziąć pod uwagę ceny wody butelkowanej w supermarketach. 

Zakup dystrybutora

Aby jednak woda do biura była przystępna pod względem konsumpcji, warto nabyć lub wypożyczyć odpowiedni dystrybutor wody. Istnieją ich różne typy, ale najbardziej popularny i opłacalny będzie dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich przychodni czy hoteli. Można oczywiście kupić ten sprzęt na własność, ale istnieje również bardzo korzystna finansowo możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to najczęściej kilkadziesiąt złotych. 

To bardzo ważne

Woda do biura jest konieczna dla świetnego samopoczucia pracowników. Dlatego nie powinniśmy oszczędzać na liczbie dystrybutorów oraz jakości wody, na której cotygodniowe dostawy się decydujemy. Na pewno wpłynie to także na efektywność pracy.